Två i en!

Passar på och recenserar två deodoranter på en och samma gång. Först ut är LDB's.

Finns väl egenltigen inte så mycket att säga om den. Helt ok mot svett. Efter en hel dag lukar man inte äckligt men inte heller tårta. Jag kan dock tycka att parfymdoften är alldeles för stark. Den påminner lite om Proffs rosa hårspray till doften, men är otroligt stark så stark att den tenderar att ta över all doft. Betyget blir en 3:a (ok).

Det finns dessto mer att säga om Vichys deodorat, för den rockar. Den är helt enkelt bäst. Den bästa deodorat jag någonsin provat och då har jag verkligen hårdtestat den. Den pallar lätt ett träningspass efter jobbet. Den pallar dessutom en helkväll på krogen direkt efter jobbet och efter en hel dags bakissvettningar lukar man ändå på något outgrundligt sätt gott under armarna. Den är bara svagt parfymerad. Luktar typ fräscht bara kan man säga. Det står på förpackningen att effekten ska vara i 48 timmar och jag är benägen att hålla med. Det här är verkligen deodoranten med stort D. Betyget kan inte bli något annat än en 6:a (favorit).

Jag glömde ju att tala om hur mycket den kostar. 99:- men just nu fanns det ett specialerbjudande med två för 149:-
image101

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Härligt! Vad kostar Vichys?

Postat av: Katarina

Vilken tur, jag har en Vichy som ligger och väntar på sin tur hemma. Köpte den i Spanien, minns inte vad den kostade, men säkert billigare än i Sverige.

2007-10-31 @ 10:49:51
Postat av: Towe

Vichy's deo är verkligen superbra. Värd varenda krona!

2007-11-01 @ 00:20:44
Postat av: Malin

Bra tips!:D

2007-11-02 @ 22:23:40
URL: http://sublim.wordpress.com/
Postat av: Malin

Om du vill pröva en bra deo, pröva palmolives deostick med aloevera. den luktar gott även fast ma svettas, och man blir inte blöt av svett.

2008-07-20 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback