Baume Baiser, Lancôme

Det måste nog vara en av bloggvärldens mest hypade produkter. Plötsligt var den där. Alla ville ha den. Och jag var en av dom lyckliga som fick en. Jag vet egentligen inte riktigt varför den blev så hypad. Kanske var det den roliga formen eller kanske var det den mysiga kokosdoften. Jag har ingen aning. Det enda jag vet är att den sålde slut på två!!! dagar på NK Stockholm. För er som inte riktigt är bekanta med Baume Baisern än kan jag berätta att det är som ett slags marsmallowliknade kula som släpper ifrån sig lite läppbalsam när man trycker den mot läpparna. Den ger inte så mycket färg utan känns mest vårdande för läpparna.
image93
Håller den måttet då? Egenltigen inte. Den känns sjukt opraktisk. Den tar upp en stor bit av min redan proppfulla necessär. Pga den stora appliceringskulan är det svårt att bara få läppbalsam bara på just läpparna. Dessutom tycker jag att man får jobba rätt mycket innan man får ut tillräcklig mängd. Men trots allt detta så älskar jag min Baume Baiser. Det är något med den mysiga rosa kulan och den underbara, fluffiga kokosdoften. Man blir helt enkelt glad av att plocka fram sin Baume Baiser. Betyg 5 (toppen)

Kommentarer
Postat av: Jessi

låter bra ska kanske prova den ! :)

2007-09-08 @ 22:06:13
Postat av: Marie

Lyckos. VILL HA!!! :p

Postat av: Sanna

har den också.. and i like it.. älskar doften =)

2007-09-12 @ 20:23:46
URL: http://linslusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback