Veckans bloggfråga - Mitt sämsta inköp någonsin

Det har varit riktigt dåligt med uppdateringar den senaste tiden. Först så var det den evighetslånga renoveringen (den är fortfarande inte klar om det var nån som undra) sen har jag åkt på något som verkar vara halsfluss, så jag har legat nerbäddad hela helgen. Nu har jag äntligen lyckats släpa mig upp så här kommer veckans bloggfråga från Pret-ty.se.

Vad är ditt sämsta inköp någonsin?

Det är helt klart den fruktansvärt dåliga kroppsscruben från Body Shop som jag har bloggat om tidigare. Vad ni än gör köp den inte!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen, men jag lovar att komma tillbaka så fort jag är på benen igen. Jag har ju massor av kul att skriva. Jag har bla tänkt att skriva lite mer om tjejerna som ligger bakom alla bloggarna i vårt fina nya nätverk Pret-ty.se. Hoppas att ni har lust att svara på lite frågor från mig.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Herregud, vilken hemsk bodyscrub, och jag som drömt om den! Produkterna luktar ju sagolikt gott, och hypas överallt, men margarin? Det känns ju bara halvkul, haha!

Postat av: MAKEitUP

Mathilda: Ja, den var verkligen helt sjukt dålig. Jag fattar inte riktigt hur dom kan sälja den? Men som sagt var. Den luktade ju gott :)

2007-09-02 @ 18:57:03
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Sara S

Usch, för 215 kronor förväntar man sig ju att produkten åtminstone ska vara "okej".

2007-09-03 @ 10:30:33
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: Stylish

har oxå haft det en gång i tiden,och det är som du skrev om fettigt och äckligt. Man får en fet hinna,blää!

2007-09-04 @ 19:34:30
URL: http://m84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback