Plötsligt så händer det

Bland proverna som Barbro öste över mig fanns en ny rengöringsfavorit. Baume Éclat. Vilken toppenprodukt. Jag brukar aldrig och då menar jag verkligen aldrig gilla produkter som inte löddrar. Tycker inte att man känner sig riktigt ren och det inte löddrar, men i och med att jag provade Baume Éclat har jag fått omvärdera mina principer för det är är verkligen the shit.

Det är ett rengöringsbalm som man masserar på huden tills den förvandlas till olja som man sköljer av med vatten. Man kan ju tro att detta skulle kunna kännas fettigt men icke för jag har nog aldrig kännt mig så ren. Finns nästan inte ett spår av makeup när jag drar med min tuss med mitt nya ansiktsvatten Tonique Éclat som också bara är hur bra som helst.

Det här är min nya hudvårdsrutin. Tills jag hittar något bättre...
image142


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Låter fantastiskt! Jag vill också ha lödder så jag brukar aldrig testa icke-löddrande saker. Och jag är ju ingen hudvårds-person heller. Men det lät spännande och bra!

Postat av: Badbomben

Lancome är nog en höjdare på både smink och hudvård. Vissa firmor gör toppenprodukter bara på nåndera. Roligt att få prover och dessutom hitta en ny favorit bland dem!

2008-04-04 @ 13:19:45
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Lotta

låter som Clarins Pure Melt Cleansing Gel :) den är jättebra för övrigt!
http://www.improveme.se/magazine/689.

2008-04-04 @ 14:49:58
Postat av: sandra

vilken hudtyp har du? d här lät ju kanon

2008-04-04 @ 19:29:34
Postat av: Emelie

Jag måste också prova den! Den verkar ju vara hur bra som hellst. Just nu använder jag Lancômes Mousse Clarté. Den älskar jag men den här låter bättre. :)

2008-04-06 @ 22:39:10
URL: http://emlanemelie.blogg.se
Postat av: Make it Up

Sminkan: Den är verkligen helt fantastisk.

Badbomben: Ja, Lancôme är ett av mina absoluta favvomärken.

Lotta: Ja, de påminner nog lite om varandra fast Lancômes är mer krämig i konsistensen.

Sandra: Jag har en normal till blandad hud, men den här ska funka för alla hudtyper =)

Emelie: Tycker absolut att du ska prova. Den stora skillnaden tycker jag är att den här inte svider i ögonen och det är ju bra tycker jag :)

2008-04-06 @ 23:00:23
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback