Recension, Diorshow Black Out

I det finfina paketet från Mamma låg en liten Diorshow Black Out som jag nu har hårdtestat. Black Out mascaran ska vad jag har förstått vara som den vanliga Diorshowen fast med mer svart (om man nu verkligen kan göra något mer svart?).

Black Outen är en helt ok mascara. Den gör fransarna betydligt längre, men inte avsevärt tjockare. Färgen är lika svart som någon annan svart mascara däremot tycker jag den håller böjen på fransarna mycket bättre än föregångaren Diorshow. Borsten är lite otymplig att måla med, men jag antar att det är något man vänjer sig vid. Hållbarheten är mycket väl godkänd. Har både varit ute i svettig värme och i hällande regn utan att få ens en liten antydan till svart under ögonen.

Jag är ju som alla trogna läsare vet en riktigt sucker för YLS Faux Cils mascaran och i jämförelse med den bleknar tyvärr Black Outen, men vill man ha en helt "vanlig" mascara är det här ett perfekt alternativ. Betyget blir en 4 (bra).

Såhär blir den på mina fransar. Givetvis har jag min älsklingsfavvo primer från Shiseido under.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Släng gärna upp min blogg under "länkar", så gör jag också det! :)

http://recenseramera.blogg.se/

2008-08-02 @ 23:59:27
Postat av: inthemake

Ohhh jag älskar Dior Show, en av mina absoluta favoriter!

2008-08-03 @ 22:32:20
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback