Snällare än snällast

Med tanke på årets skörd av julklappar måste jag varit världens snällaste barn.



Från Mamma och Pappa:
Easy on the eyes, ögonskuggor från id
Green Tea
, cream deodorant från Elizabeth Arden
Instant Pur, eyemakeupremover från YSL



Från kusin Christine m familj:
Lait Corporel, bodylotion från Biothem
Teracotta, solpuder från



Från mig själv:
Strass Amethyst 605, ögonskugga från Lancôme
Sex Kitten, ögonskugga från id
Corrector Pencil
, penna från Shiseido
Extra Length, mascara från Shiseido
Mascara Base, mascaraprimer från Shiseido
Facial brush från Shiseido

 


Kommentarer
Postat av: RM

Riktigt fina grejer du fick. :)

Postat av: fabolousmakeup

Hej! Jag undrar hur du fick många läsare på din blogg =)

Jag har själv just starat min egen skönhets blogg och skulle vilja ha intresanta läsare.

2008-12-30 @ 17:59:04
URL: http://fabulousmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback