Otrogen!

Det är en helt vanlig dag och jag håller på att sminka mig. Plötsligt slår det mig. Jag är otrogen! Jag har helt omedvetet slutat använda min Älskling. Jag har ingen riktigt bra förklaring, mer än att jag verkligen har börjar gilla min YSL faux cils som jag från början inte var så jätte förtjust i. Mycket tror jag i och för sig beror på att jag hittat världens bästa uppfinning som gör det möjligt för mig att använda precis vilken mascara som helst. Jag är faktiskt så mycket otrogen att jag har bett Mia (som befinner sig utomlands) att köpa med sig en ny YSL mascara på taxfreen...


Kommentarer
Postat av: EyeOnBeauty

Aaa, sån otrohet kan man ju förlåta:)Ha en bra dag!

Postat av: Mia

Som Mia tyvärr har glömt... Amsterdam säger jag bara, hur mycket kan man förväntas komma ihåg när man är i Amsterdam?

2008-02-25 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback