Recension, Foaming Facial Wash Dermanord

Nu borde jag egentligen städa eftersom att min lägenhet ser ut som tredje världskriget. I och för sig inte så konstigt eftersom att någon -läs jag själv, kom hem lite lätt överförfriskad i söndags morse och tokröjde i precis hela lägenheten. Men självklart sviker jag inte er läsare så här kommer den utlovade recensionen.

Foaming Facial Wash från Dermanord är en rengöringsgelé som är gjord enbart av naturliga ingredienser därför lukatar den lite speciellt. Inte äckligt, men annorlunda. Tänk lite lite kryddigt, typ kanel och lite grönt. Formulan är mycket dryg och rengör riktigt bra. Nästan ingen makeup finns kvar när jag drar med min bomullstuss med ansiktsvatten. Den svider inte ögonen, för ja jag använder den i precis hela ansiktet. Det enda jag skulle kunna önska är att förpackningen skulle vara lite roligare. Det är inte direkt flaskan jag ställer längst fram i hyllan och stoltserar med.

Sammanfattningsvis kan man säga att det här är en mycket bra och prisvärd rengöringsgelé, men kanske inte den ultimata. Betyget blir en 4:a (Bra)
image129


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Olive Cleansing för torr och känslig hy från samma märke är också bra.

Postat av: EyeOnBeauty

Aldrig testat det märket men det får jag ju göra nu märker jag:) Vart köpte du den?

2008-02-19 @ 08:40:51
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: Make it Up

EyeOnBeauty: Jag köpte den från Knotor & Ben. Toppenservice! http://www.knotorochben.se/

2008-02-20 @ 22:57:50
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback