Veckans bloggtema från Pret-ty.se

Jag är lite på efterkälken med veckans bloggtema från Pret-ty.se så här kommer förra veckans fråga. Något jag har snöat in på.

Här måste jag nog svara mina ögonfransar. Jag riktigt fixarad vid att dom ska vara perfekta och då menar jag uppåtböjda, långa, täta och separerade. Det är den del av ansiktet som tar absolut längst tid att fixa på morgonen. Jag kan stå ett par minuter på varje öga och böja, applicera primer och sen mascara. Jag vet inte varför jag blivit så fixerad vid just ögonfransarna. Kanske beror det på att dom sig själva är korta, glesa och lite lätt nedåtböjda.

Kommentarer
Postat av: Annie

Känner verkligen igen mig där, haha! Nu när jag har lugg är jag dock lite mindre fixerad, känns som dom inte syns lika mycket nu.

Postat av: Anna

Vad skönt att höra att man inte är ensam om det här hehe! Jag gillar din blogg, du verkar tycka lite som jag när det kommer till smink, så det är kul att läsa.

2008-02-21 @ 18:36:29
Postat av: Malin

Ja, skönt att höra att jag inte är ensam. Mina ögonfransar är böjda åt helt fel håll, det är ett himla kämpande varje morgon för att få dom snyggt böjda och fixerade. Suck!

2008-02-21 @ 18:52:04
Postat av: Alice

jag är också helt besatt av snygga ögonfransar! :)

2008-02-25 @ 14:55:51
URL: http://www.prettymakeup.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback