No7 Protect & Perfect Beauty Serum

image117Den slog ner som en bomb i skönhetsvärlden och blev utan tvekan den mest hypade produkten under 2007. Alla skulle bara ha den. Jag talar givetvis om No7's lilla mirakelkräm Protect & Perfect Beauty Serum. Självklart hade jag inget val. Jag föll för grupptrycket, så när Mamma berättade att dom precis hade fått in den på Åhléns tvingade jag henne att lägga undan en till mig på studs och tur var väl det för två dagar senare var den redan slut och Åhléns växel helt nerringd.

Jag vet inte riktigt varför den har blivit så hypad. Kanske är det för att hudläkare för första gången stödjer resultatet eller är det för att den inte kostar skjortan? Eller kanske för det faktum att den faktiskt funkar, för det gör den.

Jag kan inte säga att jag tycker jag blivit direkt mindre rynkig (jag har ju inte direkt några rynkor). Det jag däremot kan säga, efter att ha använt cremen i en månad, är att min hudkvalité har förbättrats något enormt. Jag blir alltid helt fnasig på kinderna så fort temperaturen går ner mot nollsträcket, men sen jag använt mitt lilla serum har jag inte haft det minsta problem med torra kinder. Cremen är som sagt var ett serum och jag använder alltid en ansiktscreme över den och jag tycker dessutom att serumet hjälper huden att ta upp ansiktscremen på ett mycket bra sätt.

Jag kommer absolut att forsätta använda min lilla tub och med allra största säkerhet blir det en till så fort jag gjort slut på den jag har. Betyget blir en 5:a (toppen).

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Hello! Det är alltså Diorkrämerna du använder i samband med det här?

Postat av: Eye On Beauty

Håller med dig, älskar oxå den:) Kommer aldrig sluta!

2008-01-29 @ 11:51:51
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: jenny

hmm.. sådär ser inte min serum-tub ut? Har du någon annan?

2008-01-29 @ 17:37:17
Postat av: Make it Up

Rocketqueen: Ja, jag har använt lite allt möjligt om jag ska vara ärlig. Dior, Dermalogica och Biotherm. Och allt funkar lika bra :)

Jenny: Nja, jag har den "vanliga". Den ser ut som bilden (min alltså). Hur ser din ut?

2008-01-29 @ 22:11:42
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: jenny

mitt "lock" e inte lika.. utan min tub har en sånt jättesmalt lock.. svårt att förklara. Men annars så ser den lika dan ut. Kan det vara så att din tub e av större modell? Mysko iaf.

2008-01-30 @ 11:21:46
Postat av: katta

hej,
jag överväger att köpa serumet men då jag är fattig student som livnär
mig på nudlar så är frågan hur länge detta räcker? 1 månad? 1 vecka? blir jättetacksam för svar :)
kram
katta

2008-02-05 @ 01:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback