Organic Facial Cleanser, SPIEZIA Organics

Efter att ha läst hos LipGloss Bich om SPIEZIA var jag tvungen att kolla in märket lite extra hos Ecoista och där blev jag förälskad i Organic Facial Cleanser.

Beskrivning: Antagligen den bästa rengöringen som någonsin tillverkats! Toppbetyg i otaliga magasin och paneler, Renee Zellwegers favorit och vinnare av Lifscape Beauty Award 2007! Denna suveräna rengöring passar för alla hudtyper,  effektiv men ändå mild och skonsam. Återfuktar och lugnar hyn med en ljuvlig doft som stimulerar dina sinnen hela dagen.  

Gör så här: Applicera med försiktiga cirkelrörelser med rena fingertoppar , eftersom SPIEZIAs produkter inte innehåller vatten så räcker en liten mängd långt! Låt verka i 2 minuter och använd sedan en mjuk handduk fuktad med varmt vatten eller bomull och SPIEZIAs Floral Skin Toner för borttagning. Tar även bort vattenfast mascara!

100% Organiska Ingredienser:

Coconut oil, jojoba oil, sesame oil, extra virgin olive oil, beeswax, camomile, marigold, eucalyptus, clove, grapefruit seed extract, roman camomile, clary sage, wheatgerm oil.
60ml.

Kan det bli bättre? Jag måste genast bege mig till Linnégatan 19 och tokshoppa.


Kommentarer
Postat av: Sublim

Den låter helt fantastisk! Kan du inte köpa en och berätta för oss andra om den är nåt att ha.;)

Postat av: Rocketqueen

Hur gick det?

2009-01-18 @ 14:43:37
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback