Veckans bloggfråga från Pret-ty.se

Jag har legat lite efter med veckans fråga från Pret-ty.se, men här kommer i alla fall den här veckans:

Om du bara har fem minuter på dig på morgonen - vad missar du aldrig?

På fem minuter hinner jag i stort sett med hela min vardagsmakeup. Jag sveper snabbt över hela ansiktet med min
I.D foundation och lägger lite puder från I.D under ögonen för att förhindra att min kajal rinner ut. Jag böjer upp mina ögonfransar med min ögonfransböjare från Shiseido och lägger på ett lager primer också den från Shiseido. Slutligen blir det två snabba lager med mascara från YSL. Till sist ett par snabba drag med borsten över något solpuder och en sista touch av ett rosa rouge och jag är redo att möta världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback