Förra veckans bloggtema

Veckorna rullar på så snabbt att jag inte riktigt hinner med. Förra veckans bloggtema från Pret-ty.se var det Fåfängan som bildragit med. Vad för skönhetsprodukter har ni alltid med i handväskan/väskan för touch-ups under dagen?

Jag har alltid med mig en necessär med diverse produkter. Innehållet varierar lite beroende på humör, men oftast får följande produkter alltid hänga med:

Puder från Chanel i färgen Translucent 02
Läppenna från Shiseido i färgen 2
Venom Gloss från DuWop i färgen Lantana
Läppenna från Body Shop i färgen Pink Brown
Slimshine lipstick från Mac i färgen Long Stern Rose
Svart kajal från Lancôme
Läppenna från Lumene i färgen 032
Ipren
Lipplump från Benefit
Glasfil

Kommentarer
Postat av: Fåfängan

En hel del i väskan...bra tycker jag :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback