Osis Dust It


Nästa produkt i recensionskavalkaden är Dust It från Osis.

Det här är nog en av de allra mest hypade produkterna för tillfället.
Bjooti älskar sin och jag har för mig att jag läst lite här och var att den gillas skarpt. Förväntningarna var alltså ganska uppumpade när jag väl fick min lilla burk och pudrade på i mitt hår. 

Tyvärr måste jag nog säga att den här WOW-känslan helt uteblev. Håret blev liksom lite "skitigare". Känns lite som när man har saefter. Nu tycker jag i och för sig om när håret inte är helt nytvättat så jag använder min Dust It i just det syftet. Jag pudrar i lite när håret är nytvättat för att det ska bli lite bättre styrsel i och inte vara så mjukt och följsamt. 

Sammanfattningsvis kan jag säga att det är en helt ok produkt, men för mitt asiatiska hår krävs mycket mer än ett litet puder för att få till den där volymen. Betyget blir en 3:a (ok) 

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag får inte heller jättemkt volym med dust-it som enskild produkt. Men om jag använder Björn Axén volumaster innan o sedan avslutar med spray blir det verkligen kanon!

Postat av: Make it Up

Annie: Så du har Volumaster? Och tycker den funkar bra? Jag har varit sugen på den ett tag, men är lite osäker på hur lät det är att fixa på sig själv...

2008-06-22 @ 22:05:15
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Annie

Det är jättelätt att använda volumaster på sig själv! Särskilt om du redan har ganska tjockt hår. Jag använder volumaster på kanske 6 slingor på varje sida av huvudet och det ger massor med volym. Tar inte alls lång tid att göra och till fest kan man såklart göra lite extra noga för extra mycket volym.

2008-06-24 @ 15:23:40
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Emily

Alla mina vänner tjatar om den där också, jag måste prova den nu också. Får väl se vad jag tycker!

2008-06-24 @ 20:34:43
URL: http://verystylish.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Annie: ok, låter ju faktiskt rikigt bra. Får nog allt ta och investera i en sån =)



Emily: Absolut värt att prova, men som sagt var inte WOW.

2008-06-25 @ 23:04:27
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback