Shopping

Helt plötsligt är det roligare att köpa nagellack än läppglans. Mitt senaste inköp kommer från Lancôme och är i en snygg ljusrosabeige nyans med skimmer (nr 005). Priset ligger på 210:- så självklart är mina förväntningar skyhöga. Snälla Barbro i disken skickade även med ett helt gäng av prover. Bla den nya rengöringsoljan. Ska bli vädligt spännande att prova.
image138
Längst fram lite till vänster är mitt nya nagellack. Dom andra grejerna är:

* Baume Éclat (rengöringsbalm)
* High Résolution (ansiktscreme)
* Secret de Vie (rengöringscreme)
* Huile Éclat (rengöringsolja)
* Bi-Facil (ögonmakeupremover)
* High Résolution Collaser (ansiktsserum)
* High Résolution yeux (ögoncreme)
* Tonique Éclat (ansiktsvatten)
* High Résolution yeux Collaser (ögonserum)
* Secret de Vie (ansiktsvatten)

Allting från Lancôme, givetvis.


Kommentarer
Postat av: G

Var allt det andra prover? Jesus, vad generös Barbro var isf!

Postat av: Sminkan

Ja, visst är det en total nagellacksepidemi som sveper över Pret-ty! :D
Vad mycket grejer! Kul att få så generösa gåvor!

2008-03-24 @ 17:25:09
Postat av: Make it Up

G: Yes allt det andra är prover, men jag måste erkänna att jag känner Barbro sen tiden då jag själv jobbade i Lancômedisken så hon var nog lite extra generös bara för att det var jag :)

Sminkan: Ja, det är vekligen jättekul. Jag har faktiskt hittat en ny favvo bland proverna. Avslöjar mer i veckan... =)

2008-03-24 @ 17:37:49
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Sminkan

Jag är också bortskämd med Lancome, eller var. Min bäste vän var sponsrad av Lancome i massor med år så jag brukade få godbitar ibland. Nu har han lägt av och jag står här med abstinens! Men, men... allt har ett slut, även freebies!

2008-03-26 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback