Ny ögoncreme

Min all time high favvo ögoncreme har Lancôme bestämt sig för att ändra formulan på och efter det är den tyvärr inte alls lika bra. Därför är jag nu på jakt efter en ny. Jag måste ha en som är i geléform som hjälper mig att piggna till på morgonen. Har spanat lite på Vichys Aqualia Eyes Ögongel så här säger Apoteket om den:
image150
En fuktgivande, lugnande och uppfriskande ögongel. Innehåller thermalskt källvatten som lugnar och stärker huden, samt dextran och escin som effektivt reducerar mörka ringar och påsar under ögonen. Minskar torrhetslinjer och trötthetstecken. Den tunna och känsliga huden kring ögonen stärks och ser fräschare ut. Oparfymerad.

Låter inte så dumt va?


Kommentarer
Postat av: Badbomben

Låter bra, gillar också de mer gelaktiga, tycker att de riktigt krämiga skapar puffighet under ögonen.

Postat av: Cecilia, i am obsessed.

Jag har provat den, den är riktigt mjuk och skön.

En gel som har små prickar i den, vet inte vad det är men det fungerar ;)..

Be om ett prov, det gjorde jag innan jag köpte hela.

2008-06-10 @ 19:16:57
URL: http://joxxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback