Veckans bloggtema

Den här veckans bloggfråga från Pret-ty.se är det SminkJante som kommit på:

Hur sköter ni om era fötter?

Här är svaret mycket enkelt. Inte alls.

Jag är verkligen helt pinsamt dålig på att ta hand om mina fötter. Kan bero på min lite lätta fotfobi. Det är äckligt med fötter, även mina egna. Jag gör endast sådant jag måste så som klipper och målar tånaglarna. Ja, nu när jag tänker efter är det nog allt. Jag skulle nog behöva sitta i ett och annat litet avkopplande fotbad med tanke på att jag varje dag låter mina stackars fötter trippa omkring i högklackat, men det blir liksom aldrig av. Jag kanske ska ta och leta fram det där fotvårdspaketet jag fick av Mia när hon tyckte att jag borde ta hand om mina fötter lite bättre...

Kommentarer
Postat av: Helena S.

Boka tid hos en fotvårdsterapeut vetja! Jätteskönt och avkopplande, ska själv till en sån i em.

2008-05-09 @ 13:59:21
Postat av: Peter

Jag har alltid mina tånaglar målade, just nu Mavala-Los Angeles klarrött. Fotbad ett par ggr/månad.

2008-05-10 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback