Make my Monday

Idag börjar allas vår Bjooti med något som kallas Make my Monday. Varje måndag kommer det ställas en skönhetsfråga som vi övriga (smink) bloggare får vara med och svara på. Jättekul idé tycker vi här hemma hos Make it Up.

Veckans fråga lyder: Vilka tre skönhetsprodukter kommer vara viktigast för dig denna vinter?

1. Ja, jag vet det är så tråkigt så att klockorna stannar men vad gör man när man inte kan leva utan den. Jag talar såklart om Shiseidos ögonfransböjare.

2. Här är det inte heller några överaskningar utan det är Shiseidos mascaraprimer som kvalar in på en andraplats.

3. Tredjeplatsen går till en ännu icke känd produkt. Jag behöver en ny ansiktscreme som snabbt fixar till mitt vintertorra ansikte. Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Lotta

en ansiktskräm som hjälper mot min torra vinterhud utan att vara tung, fet eller oljig eller ge mig finnar är Eucerin Dry Skin 5% Karbamid Face Cream från apoteket. den har verkligen gjort underverk för min hud på bara några veckor. ingen torr hud, inga flagor, inga finnar. den är dessutom oparfymerad, vilket gör iallafall min känsliga hud glad. och den kostar bara drygt 100 spänn!

2008-11-18 @ 09:58:21
Postat av: frk_frodig

Dermalogicas skin smoothing creme funkar bra på min fnasiga hy.

2008-11-18 @ 18:43:24
Postat av: Fia

Skin Drink från Lush. Prisvärd och rår på även min, känsliga, torra, fnasiga, fnöskiga och flagiga hud. Doften är sisådär, men man vänjer sig.

2008-11-18 @ 19:48:35
Postat av: Mia

Vi? Är det du och dina multipla personligheter som "vi" talar om? ;)

Puss

2008-11-18 @ 19:51:05
Postat av: Sublim

Shiseidos primer ja, hur kunde jag glömma den! Det var ju din recension som fick mig att köpa den t o m. En fantastisk produkt.:D

Postat av: Make it Up

Lotta: Hmm.. kan vara värt att prova. har dock för mig att jag provat något fr Eucerin som jag fick finnar av =(



Frk_frodig: Jag är ju ett riktigt Dermalogica-fan så det ligger nära till hands att det blir ngt därifrån.



Fia: Jag har aldrig prova något fr Lush, men det kanske får bli ändring på det =)



Mia: det är Narcissiten i mig som säger att vi måste vara ett par stycken.. =) puss



Sublim: Kul att du också gillar den. Det är lite den här grejen jag gillar med bloggandet. Att man kan hitta så jäkla mkt bra nya produkter. Synd bara att man inte har råd med allt =)

2008-11-18 @ 23:24:00
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback