Recension MagnaScopic Estée Lauder

I återupptäcktlådan hittade jag en MagnaScopic från Estée Lauder som jag har provat i några dar nu.

MagnaScopic är en volymmascara som ska göra fransarna tätare och om jag inte minns helt fel är det en favorit hemma hos
LipGloss Bitchen.

För mig är det här en helt ok mascara. Tycker inte den gör fransarna så mycket tätare utan för mig känns den mest förlängade. Borsten är tack vare den smala formen lätt att måla med och separerar fransarna bra. Tillsammans med Shiseidos primer håller sig fransarna uppåtböjda till en början, men efter en helt vanlig dag på jobbet har dom trillat ner en bit.

I jämförelse med The One and Only bleknar den här mascaran, men är man ute efter en mer naturlig look kan jag tänka mig att det här skulle kunna vara ett bra alternativ. Betyget blir en 3:a (ok).


Såhär blir den i alla fall på fransarna tillsammans med Shiseidos primer och kajalpenna från Lancôme i färgerna Gold Rupali och Noir. 


Kommentarer
Postat av: frk_frodig

Dina fransar ser jättesnygga ut!

2008-11-11 @ 20:31:57
Postat av: Make it Up

Tack =)

Postat av: Jenny

Hej, jag kan faktiskt tippsa om en bra budgetmascara som jag snubblade över.

Extreme resist från nivea!

Den är vattenfast och håller fransarna uppe hela dagen samt så ger den volym och längd!

Jag har hittat en ny favvo!

2008-11-12 @ 16:26:36
URL: http://calanthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback