Utmanad

Både Fåfängan, Orchid och Rouaa har utmanat mig. Utmaningen går till enligt följande:


*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag kom till Sverige den 30 augusti 1979 från Korea.
2. Min hemliga last är ölkorvar. Starka med mycket vitlök ska det vara.
3. Jag är livrädd för daggmaskar. Tycker det är sjukt jobbigt att gå ute när det regnar.
4. Jag är en riktigt sucker för tv-spel. Helst ska det vara mitt favoritspel Tekken.
5. Jag är fruktansvärt dålig på att spara pengar. Jag är desto bättre på att spendera dem.
6. Jag är väldigt klantig. Ramlar ofta och spiller i regel alltid något när jag äter.
7. Jag älskar sol och värme, gärna 40 grader. I min värld kan det aldrig vara för varmt.

Jag är som vanligt helt seg med den här utmaningen så de flesta verkar redan vara utmanade så jag skippar hela den där delen med att utmana någon annan, men jag ska ta mig en bloggrunda idag och kolla lite hemligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback