Recension Aqua Sensation

En av det-är-så-synd-om-mig-grejerna jag köpte var Aqua Sensation Eyemakeupremover från Nivea.

Aqua Sensation är en ögonmakeupremover som enligt förpackningen inte bara ska ta bort vanlig ögonmakeup utan även vattenfast. I burken ligger redan indränkta pads som är redo att användas direkt.

Vill du ha en produkt som svider helt galet i ögonen. Gör så att du blir helt torr runt ögonen efter att ha använt den och absolut inte tar bort något smink alls är det här produkten för dig. Om inte får du göra som jag och köpa dig en annan remover och slänga den här i papperskorgen.

Betyget blir en 1:a (katastrof).  

Kommentarer
Postat av: Beauty Roxx

Ja den lät ju verkligen jättebra.. Hoppas den inte var alltför dyr så att det svider i plånkan om du slänger.

Postat av: RM

Aj, då. Bra att man är varnad. :)

2008-10-27 @ 11:54:42
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Anonym

;P Testa Yves-rochers makeupremover.

Den här: id=B1116/%7Eproductid=15168" rel="nofollow">http://www.yves-rocher.se/control/product/~categoryid=B1116/~productid=15168



Kostar mellan 40-90pix. och jag skulle ge 6 av 5 till den...! Jag vägrar att byta. ^.^

2009-05-19 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback