Tjäna pengar med hjälp av matematik

Just nu har både Åhléns City och NK (jag tror i och för sig att det gäller överallt där YSL säljs) specialpris på min favorimascara så därför tänker jag bege mig till NK i helgen för att införskaffa mig ett par. Här följer nu matematik enligt Make it Ups shoppingregler.

Jag köper två mascaror för sammanlagt 390:- (195:-/st). Ordinarie pris hade varit 540:- (270:-/st). Alltså har jag tjänat 150:- som jag kan köpa något annat skoj för.

Jag gillar det här med matematik!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åååh kan inte du köpa en till mig? Vi som ligger hemma i ryggläge är fortfarande sura över det skitdåliga fanskapet från Helena Rubenstein...

Puss

2008-10-24 @ 14:18:45
Postat av: Sublim

Hahaha, den sortens matematik begriper även jag.;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback