Recension Soy Milk & Honey Body Polish, Kiehl's

Ibland hittar man produkter man helt ärligt undrar hur man har kunnat leva utan. Kiehl's peeling är en sådan produkt.

Det bästa med den är att den gör huden helt overkligt len. Alltså här snackar vi inte lite vanligt len utan sjukt, jävla, fucking, mega len. Efter första gången jag hade provat den kunde jag inte sluta sitta och känna på mina armar för det kändes helt stört. Jag visste liksom inte att man kunde vara så len. Dessutom doftar den som en dröm och är riktigt dryg. Finns verkligen inte något negativt att säga om denna produkt.

325 pix får man pröjsa för att bli sjukt, jävla, fucking, mega len men det är värt varenda krona. Jag hade lätt kunnat pröjsa det dubbla. Betyget blir en 6:a (favorit)

Kommentarer
Postat av: Therése

Kiehls har jag varit sugen på ett bra tag, den här låter underbar :)

Postat av: Make it Up

Therése: Köp, den är verkligen helt underbar =)

2009-04-07 @ 23:23:49
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback