Me want more

Det är verkligen konstigt hur mycket bra grejer det dyker upp så fort det är köpstopp. Jag bara ääälskar DKNY's nya doft Fresh Blossom. Har varit och provat den så många gånger nu att dom som jobbar på PUB förmodligen tror att jag är nån uteliggare som inte har råd att köpa min egen parfym. Men jag vill verkligen vara säker på att den funkar på mig. Är superkräsen när det gäller parfymer och många gånger kan det vara så att jag först gillar doften, men efter att ha provat den ett antal gånger kommer jag fram till att jag inte gillar den alls.

Nu är jag i alla fall riktigt säker på att jag inte kan leva utan en liten flaska av Fresh Blossom, så förhoppningsvis upphävs köpstoppet snart så att jag kan fortsätta leva.


Kommentarer
Postat av: Annie

hehe, ingen bra idé att gå i affärer när man har köpstopp;) Måste också spana in den parfymen, älskar Be Delicious by night!

Postat av: Make it Up

Hahaha, näe faktiskt jättedumt =)

2009-02-24 @ 23:28:44
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den luktar underbart ! Har redan det gröna äpplet och det är en av mina favoriter :)

2009-02-25 @ 20:36:24
Postat av: Make it Up

Ja, det gröna äpplet är en riktig favvo här hemma =)

2009-02-25 @ 22:53:07
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback