Ibiza baby, Ibiza

Om en timme åker jag till Ibiza med Mia och som vanligt är man alltid ute i sista jävla sekunden så nu måste jag verkligen börja packa. Jag har i alla fall lyckats lägga fram alla skönhetsgrejer jag ska ha med mig och det var ju inte så lite. Sen tillkommer ju allt smink också...



Sen blir det en lite bild på ögonfransarna också. Ledesen att den är så dålig, men jag hann inte med någon bättre. Får bli när jag kommer hem. Försöker uppdatera bloggen lite under semestern om jag hittar något internetcafé.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är den där guldoljan från Nuxe något bra? Har funderat på att köpa hem den..

2009-07-15 @ 16:28:59
Postat av: Sublim

Woho! Det var sannerligen ingen dålig packning grejer! Hoppas du inte fastnar i tullen för otillåten införsel av kemikalier.;)

Hoppas att semestern är skön!

Postat av: kerstin

Jag tycker att packningen har helt rimlig storlek =)

2009-07-20 @ 20:39:38
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Make it Up

Kajsa: Ja, jag gillar den. Tycker den är lagom glittrig och man blir riktigt mjuk utav den. Jag brukar ibland använda den på vardagarna bara för att lyxa till det lite =)



Sublim: Hahaha, det gick bra men det var faktiskt nästan värre på hemvägen ;)



Kerstin: Skönt att man inte är ensam om att överpacka skönhetsgrejer =)

2009-07-23 @ 22:54:38
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback