Räddaren i nöden



Har hittat en ny helt underbar Aloe Vera gelé från
Jâsön som inte bara svalkar huden efter en hel dag i solen utan även gör huden helt overkligt mjuk. Till skillnad från andra aloe vera gelér går den här snabbt in i huden utan att lämna en klibbig hinna efter sig och den sjukt mjuka känslan håller i sig precis hela dagen. För tillfället använder jag min gelé över precis hela kroppen, även i ansiktet.

Jag köpte min flaska (den i mitten på bilden med pump) i hälsokostaffären Life för 149:- och med tanke på hur bra den är känns det som värsta kapet.

Ledsen att det varit lite dåligt med uppdateringar, men det är ju så underbart att vara ute i solen istället för att sitta hemma framför datorn. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är ju den som jag har försökt att pracka på dig förut :) Sjukt bra är den!

Puss

2009-07-04 @ 12:52:25
Postat av: Make it Up

Jaha är det den?! måste börja lyssna mer på dig ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback