Skönhetsmissar

Satt precis och läste i den trevliga skönhetsbloggen Beaut.ie och hon hade gjort ett inlägg om skönhetsmissar, alltså inte tjejer som tävlar i skönhet utan skönhetsrelaterade misstag man gjort. Tyckte det var en riktigt rolig idé så jag snor den rätt av och berättar om ett par tokigheter jag har gjort.

Först var det väl den där gången jag höll på och smörja in mig med min brun utan sol och hade lite bråttom och på något mysiskt sätt råkade få creme på mina mer intima delar. Jag kan berätta att det sved rätt mycket, men de intimare delarna blev inte bruna.

Sen var det den där gången när jag var helt förvirrad och råkade ta ansiktscreme istället för tandkräm på tandborsten. Det var inte så gott.

Häromdan var jag i ett provrum och höll på att prova en tröja och ser att jag har svart ludd under ena armen och försöker borsta bort det, men inser att det är inte ludd utan hår! Jag har alltså i rätt många dar eller veckor (med tanke på hur långt håret var) missat att raka mig på exakt samma ställe. Hur man nu lyckas med det?

Vad har ni gjort för skönhetsmissar? Lämna en kommentar eller gör ett eget inlägg så länkar jag till er


Kommentarer
Postat av: Ninni

Min sambo gjorde en liten miss häromdagen. Han sa till mig att han hade smort in sig med after sun.

-Jaha, sa, jag vilken då? Vi har nämligen ingen hemma.

-Den där gula tuben som det står L'Oreal på.

-Ja, men det är ju after sun för håret - dvs en hårinpackning.

-Ojdå, nåväl, den kändes skön på både fötterna och benen. Spelar det nån roll?

2009-07-12 @ 17:22:39
Postat av: Make it Up

Ninni: Hahaha!den var riktigt rolig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback