Recension, Facial Peeling från Sans Souicis

Sans Souicis Facial Peeling är en mekanisk peeling i cremeform som jag tycker funkar riktigt bra. Kornen är precis lagom stora så att man känner att det rivs ordentligt, men samtidigt inte för stora så att den fina huden i ansiktet blir allt för irriterad. Huden blir riktigt len och fin och perfekt att lägga en ansiktsmask på. Peelingen är milt parfymerad i en fräsch doft som känns uppfriskande. 

Om jag måste klaga på någonting så skulle det kanske vara att den hade kunnat vara i geléform eftersom att jag är en sucker för saker och ting som löddrar. Tycker på något sätt att det ger den ultimata fräschhetskänslan, men nu ska jag inte vara neggig utan istället säger jag att det här är en riktigt bra peeling. Betyget blir en 4:a (bra).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback