Recension, got2b Fixing Gel Spray från Schwarzkopf

got2b Fixing Gel Spray från Schwarzkopf är en produkt jag inte riktigt förstår mig på eller rättare sagt det är resultatet jag inte fattar för den gör verkligen nada för mitt hår. Läser man på förpackningen står det att den både ger håret glans och håller det på plats, för mig händer inte ett smack.

Jag har provat att använda den i både torrt och blöt hår och resultatet blir det samma dvs ingenting. Möjligtvis kan jag ana att håret blir en aning fetare, men jag kan för mitt liv inte förstå varför man skulle vilja det. Nej, den här funkar verkligen inte på mitt hår så jag kan tyvärr inte göra annat än att skicka den rakt i papperskorgen med betyget 1 (katastrof).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback