Lista

Jag är inte bara hemma och sjuk jag är även uttråkad, därför bestämde jag mig för att kopiera den här listan som jag hittade hos Ruby Shy recenserar. Grymt kul för mig att fylla i. Kanske lite mindre kul för er att läsa, men det får ni försöka leva med. Nu kör vi:


Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter: Sarah

Smeknamn: Midsommar

Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror lite på vad man är ledsen för.

Beroende av: Smink, shopping, prata i telefon,

Vem behöver du mest just nu: Ingen speciell, men det vore schysst om min mamma kom förbi med lite mat

Vad tror folk om dig? Att jag jämt är glad

Stämmer det? Nej, för jag är egentligen rätt sur och bitter.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon? Vete fan? Brukar väldigt sällan försöka imponera på någon.

Hur imponerar man på dig? Man snackar omkull mig

Brukar du skratta för dig själv? Nej, men ofta åt mig själv

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tja hoppas du är frisk. Tider denna vecka som finns är ons el fre kl. 17.00 eller idag kl. 19. Ha det bra. (från min Personliga Tränare)

Var bor du? Stockholm

Trivs du där: Ja, oftast

Äger du några converse: Nope, har nästan bara högklackat

Sprit, cider, vin eller öl: Champagne!!!

Brukar du bli för full: Typ rätt ofta, men jag brukar skylla på att jag kommer från Asien
Vad har du för mobil operatör: Tele2

Är du allergisk i mot något: Ja, mot rätt mycket

Har du haft sex idag: Ha, näe det hade nog inte känts så bra med tanke på att jag legat hemma och varit sjuk i fyra dar. 

Nästa mål i ditt liv: Hitta ett nytt jobb!

Hur svarar du i mobilen: Hallå eller med hela mitt namn om det är jobbtelefonen som ringer.

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Undrade hur jag mådde och om hon skulle handla något till mig

Antal timmar sömn inatt: ca 13 (jag är ju sjuk)

Sov du ensam: Ja, och det är man tacksam för som sagt var

Brukar du komma i tid: Eh... nja, jag försöker i alla fall

När mår du bra: När sommaren är på ingång

När blev du fotad senast: I fredags

Hur känner du dig nu: Trött, sjuk och hostig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Finns sånt som är roligare
Vad saknar du: Inte mycket

Hade du en bra kväll igår: Näe, inte direkt. Jag är ju som sagt var sjuk

Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen: Ibland, när jag inte hinner vaxa

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva- tolvtiden

Är du blyg? Hahaha, inte mycket va

Sysslar du med någon idrott: Inte direkt, för jag antar att gå på gymet inte räknas

Vill du hellre ha mail än brev: Ja, det vill jag nog

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det är jag nog för realistisk för

Har du spytt offentligt: Jo, det har väl hänt...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa stående
Är du nöjd med ditt liv: Inte direkt som det ser ut just nu, men förhoppningsvis snart

Är du bortskämd: Här måste jag nog definitivt svara ja

Vad gör du i morgon: Ligger hemma och är sjuk

Vad är det värsta du vet? Att bli sviken

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Helt omöjligt att svara på. Kan vara allt från 500:- (om det är köpstopp) till 5000:- (om det är något dyrt fint man bara måste köpa)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kan inte komma på en enda person här

Vad längtar du till? Sommaren!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, absolut

Vad använder du för shampoo? Aussie

Vad är det finaste du fått? Min Bayswater

En speciell dag du minns: Den lyckligaste dagen i mitt liv: Dagen som jag tog studenten.

Hur gammal är du: 30

Tycker du om någon just nu: Ja

Om fem månader: Har jag ett nytt jobb och är på semester

Du samlar på: Läppglans

Gröna eller röda äppeln: Inga alls. Är inte så förtjust i äpplen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mia!

Gillar du golf: Nej, tycker det är rätt töntigt men det får man absolut inte säga till nån som spelar golf har jag märkt...

Vilken tid gick du upp idag: vid ett (jag är sjuk som sagt var)

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, och det är vi tacksamma för

Har du strumpor på dig nu: nope, men jag borde kanske sätta på mig det för mina fötter känns rätt kalla

Är det okej att gråta: Ja, det måste jag nog säga nu...

När grät du senast: Förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en ny lägenhet
Bär du glasögon eller linser: Jag har glasögon som jag inte använder
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte så viktigt, men oftast väldigt snygg så det blir rätt mkt sånt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid elva (om jag inte varit ute kvälen innan)

Har du piercing: Räkas öronen?

Vill du gifta dig: Kan jag tänka mig

Vill du ha barn: Absolut inte

Solar du ofta: Bara på sommaren, men då blir det rätt mycket

Är du bra på att laga mat: Yes

Är du flygrädd: Nej, inte direkt

Hur vig är du: Rätt vig

Är du musikalisk? Jag kan spela piano, dansa och hålla takten men jag kan absolut inte sjunga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Rocky Road

Tror du på ett liv efter döden: Nej, inte liv men kanske nåt annat.

Tycker du om sushi: Yes, I love!

Vad äter du helst när du ser på film: Inget om det inte är på bio för då äter jag alltid popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Ja, men det har blivit lite bättre efter att jag hittade min nuvarande tandläkare

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Utpräglad kvällsmänniska. Vill typ dö varje morgon

Vilken ögonfärg har du: Brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, har inte alla det?

Biter du på naglarna: Nope

Röker du: Nej, inte längre och det är jag jättestolt över

Hur ofta tränar/motionerar du: fyra ggr i veckan

Senaste låt du hörde: My life would suck without you - Kelly Clarkson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback