Make my Monday

Idag är det måndag och det är dags för Make my Monday borta hos Bjooti. Veckans fråga lyder:


Veckans fråga i sidpanelen handlar om vilken svensk webbshop du helst sminkshoppar från, och jag tänkte att vi denna vecka laborerar vidare på veckans undersökning. Jag vill veta hur dina sminkshopparvanor ser ut överlag? Handlar du mest på nätet, i butik, handlar du mycket varje månad eller shoppar du knappt något alls? Berätta allt för oss!


Mina sminkshopparvanor kan sammanfattas i tre ord: mycket, ofta och dyrt! Jag shoppar smink och cremer (då räknar jag in precis allt beautyrelaterat) säkert ett par gånger i veckan med undantag för de tillfällen som just nu då det är köpstopp. Favoritstället att shoppa är givetvis NK's parfymavdelning, men jag är rätt ofta på Åhléns City och PUB också. Jag är rätt dålig på att handla på nätet. Det gör jag bara när det är produkter som inte kan köpas i Sverige som jag är ute efter och när jag handlar Dermalogica.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback