Mia recenserar

Nu har det blivit dags för ännu en recension av Mia. Läs och njut!

Gästrecension Ole Henriksen, Skin Insulator - Comforting Creme SPF 15


Jag vill börja med att påminna om att jag är världens torraste (hud, inte humor).

När jag var på Skönhetsmässan så tyckte jag således att den påstådda effekten av Ole Henriksens Skin Insulator Comforting Creme passade mig som handen i handsken.


Så här beskrivs den på eleven.se:

För torr/känslig hud.

Detta är en lenande creme som ger ett omedelbart välbefinnande. Syresätter huden samtidigt som enastående elasticitet bibehålls. Det är en perfekt creme som skyddar mot kallt väder och bokstavligen isolerar kapillärerna från angrepp. Den är ett måste på skidsemestern eller när som helst då huden är utsatt!
 

Istället borde det stå:

För din värsta fiendes hud.


Detta är en vidrig creme som ger omedelbara utslag i ansiktet. Torkar ut huden samtidigt som en enastående klåda uppstår och bibehålls. Det är en perfekt creme för den som lider av självhat och bokstavligen saboterar huden på djupet samt öppnar upp kapillärerna för fria radikaler. Den är ett måste på tortyranstalter som ett komplement till den mer traditionella sträckbänken!


Allt detta för endast 570:-

Som en extra bonus flagar den dessutom av så fort du försöker applicera foundation. På så vis skapas ytterligare en möjlighet att sarga huden med ett extra lager som en del av din dagliga morgonrutin.


Betyget är en solklar nolla, dvs sugigare än sugigast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback