Oriflame-mingel

Nu har jag precis kommit hem från ett bloggmingel med Oriflame. Alltid lika roligt att träffa alla tjejerna från Oriflame och Polhem PR.

Idag var det lansering för Oriflames nya ansikte Carin da Silva som också satt modell för Oriflames nya läppstift, Colorfull Lipstick. Såhär beskriver Oriflame själva sitt nya läppstift:

Colorfull Lipstick är ett läppstift med patenterad komplexet 3D Plumping Complex med volymeffekt som ger fylliga läppar och intensiv färg. Len och cremig konsistens med intensiv finish. Finns i 10 sensuella nyanser.

Ska bli spännande att prova. Det är faktiskt första gången jag provar ett läppstift som har plumping effekt. Jag tog samma färg som makeupartisten hade på Carin, Vibrant Rose, en varmt korallrosa färg.

Här kommer lite bilder från minglet. Ledsen för den dåliga kvaliten, men som vanligt glömde jag kameran hemma så det fick bli en nödlösning med mobilen.


Det bjöds på snittar och champagne.


Här är sminket som användes på Carin.


Fem utav de nya läppstiften. Det längst till höger var det som jag valde.


Oriflames VD, Marie Abild, presenterar Carin da Silva.


Carin blir sminkad.

Tack snälla Oriflame och Polhem PR för en supertrevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sublim

Och i vanlig ordning var jag inbjuden men kunde inte komma eftersom jag inte kan ta mig till Stockholm över en kväll..grrrr! Kul att läsa om din afton iaf!:D

Postat av: Christina

Tack för fint inlägg och för att du kom! Hoppas vi ses hos oss nästa vecka! Kram/ Polhem-tjejerna

2009-03-05 @ 09:21:36
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Vilken härlig kväll hehe :) Kul att Carin var där också!

2009-03-05 @ 14:02:39
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Sublim: Det är så tråkigt. Hade varit superkul att ses.



Christina: Tack för att jag fick komma. Ses nästa vecka =) Kram!



Caroline: Ja, verkligen =)

2009-03-05 @ 14:40:55
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: inthemake

Oh det ser jättetrevligt ut!

2009-03-06 @ 11:36:00
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback