Recension, Kisby Torrshampoo

En grej jag köpte för rätt länge sen och som faktiskt blivit en ny favvo här hemma, men som jag helt glömt bort att skriva om är Kisby Torrshampoo.


Det tog ett par gånger innan jag lyckades komma underfund med hur jag skulle göra för att applicera pudret. Första gångerna pudrade jag glatt över hela skallen vilket resulterade i att jag såg ut som att jag hällt en påse mjöl över hela skallen. Sen kom jag på tricket. Man pudrar ut en liten mängd i handflatorna. Masserar in det lite lätt och sen stryker man med hjälp av händerna ut pudret vid hårrötterna. Lite meckigt, men så värt det. Håret blir faktiskt lite bättre än nytvättat, lite strävare och mer lätthanterligt. Och det bästa det luktar typ ingenting till skillnad från det rosa torrshampoot från Lee Stafford som har en "fräsch" touch av alkisgubbe.

Jag kommer inte riktigt ihåg vad det kostade, men jag har för mig att det var runt 70-80:- och det finns att köpa på Åhléns och Kicks. Betyget blir en 5:a (toppen).




Kommentarer
Postat av: Sublim

"Fräsch touch av alkisgubbe" HAHAHAHAHA!

Postat av: inthemake

hahaaa shit vilken kul kommentar...;)



Synd att det inte funkar på oss med mörkt hår bara ;)

2009-03-04 @ 17:46:46
URL: http://inthemake.se
Postat av: Make it Up

Sublim: så du är också bekant med den doften? =)



Inthemake: Kommentaren uppkom en gång på Eden när jag och en kollega luktade på en after shave för 40:- och insåg att den faktiskt luktade aliksgubbe och vi kom på en slogan för den. "En fräsch touch av alikisgubbe" =) Tycker du inte att den funkar på dig? Jag har har kolsvart hår och det funkar hur bra som helst =)

2009-03-04 @ 22:33:54
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: P'ssion Emelie

Jag gillar också kisbys torrschampo. Men i sprayform, tycker det är lättare att dosera.

2009-03-04 @ 23:54:52
URL: http://www.pssion.se
Postat av: Make it Up

Emelie: Så det finns i sprayform också? Det visste inte jag. Måste jag nog prova nästa gång =)

2009-03-05 @ 14:48:21
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback