Ny frisyr


Som ni kan se har jag haft ett antal olika frisyrer genom åren.

1. Min naturliga hårfärg i en axellång lite uppklippt variant.
2. En blond variant hår ända ner till midjan.
3. Jag lessnade på mitt långa hår och klippte av allt, färgen fick dock vara kvar.
4. Hår ner till midjan i min naturliga hårfärg.
5. Samma som 2:an fast med lugg
6. Samma som 3:an fast i min naturliga hårfärg.
7. Min nuvarande frisyr färgat i en brun nyans.

I veckan ska jag till min frisör och då är frågan. Ska jag fortsätta med min nuvarande frisyr och färg eller ska jag spara ut håret? och ska jag behålla min hårfärg, göra det ljusare eller kanske låta min egen växa ut? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Frisyren på sista bilden passar du så bra i! Tycker din naturliga hårfärg är jättefin, men allt beror ju på hur man själv trivs i det.

2009-05-25 @ 14:13:57
Postat av: Mayaline

Hur fick du håret så ljust? Jag tycker att du passar jättebra i frisyren på sista bilden.

Postat av: Kissen

Din naturliga färg tycker jag. Om du gillar det vill säga. :)



Och som sagt, din nuvarande frisyr är fin!

2009-05-25 @ 16:31:39
URL: http://osnygg.blogspot.com
Postat av: Annie

Din nuvarande hårfärg är jättefin! gillar även din naturliga färg, men den kanske du kan fixa till vintern istället?



Tycker faktiskt alla stilarna är grymt snygga men jag tycker nog du ska köra på nummer 7 som sommarlook och kanske nummer 1 som vinterlook? :)

2009-05-25 @ 23:40:43
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback