Lista

Jag hittade en lista på DN på stan. Den snodde jag rakt av så att ni kan få lära känna mig lite bättre. Den som är sugen får gärna haka på så att jag får känna er lite bättre. Släng en kommentar så länkar jag till er. 

Bästa promenad: Är inte jätteförtjust i att promenera, men måste jag så får det bli Kungsholmen runt.

Favoritgata:
Hamngatan för där ligger ju NK

Favoritdrink:
Secret affair

Äter lyxmiddag på:
Lyx och lyx? Jag käkar hemskt gärna på East för att det är så galet gott!

Bästa mikromaten:
Lasagne (blir konstigt nog alltid godare att värma)

Favoritförort:
Får nog bli Kista där jag är uppvuxen.

Fikar gärna på:
Gateau i Sturegallerian (inte för att det är speciellt mysigt utan för att dom har en sjukt god nötgrej med en gudomlig nötcreme inuti)

Bästa lunchställe:
East har inte inte bara bästa middagen utan även bästa lunchen.

Bästa brunchen:
Jag är en sucker för hotellfrukost så det får bli Anglais.

Bästa kaffet:
Kommer ur min Nespressomaskin.

Bästa baren:
Där Rhys jobbar (så för tillfället är det Collage)

Här bjuder jag mamma på middag:
Någon lokal restaurang på Kungsholmen. Ofta Caliente eftersom att det ligger så nära där de bor.

Här bjuder jag pappa på middag:
Samma som ovan för han blir nog lite ledsen om han inte får följa med mig och mamma ut och käka.

Senaste Stockholmsupptäckt:
hur sjukt mycket folk det är på tunnelbanan i rusningstrafik. jag har tidigare haft förmånen att ha gångavstånd till jobbet

Senaste teater-/dansföreställning:
Kvarteret Skatan

Senaste utställning:
Ehh.. får man säga att man aldrig varit på nån?

Spelar:
Diverse spel på min Iphone och snart Tekken 6

En bra gå bort-present:
Doftljus

Favoritlyxartikel:
Nån dyr handväska

Läser just nu:
Fem olika böcker

Läser helst:
Kriminalromaner

Favoritråvara:
Ris!! (lite klyschigt, men va fan är man kines så är man)

Favoritfärg:
Rosa!

Favoritmärke:
Beror ju lite på vad det gäller... får nog göra en egen lista om det här inser jag.

Favoritskor:
Alla med höga klackar!!!

Klädkonto per månad:
Är sådant jag för söker förtränga...

Dricksprocent:
10%

Modeförebild:
Har inte direkt någon utan köper mest sånt jag tycker är snyggt bara

Motionerar: 
3-4 ggr i vecka på SATS

Mest överskattade affär:
Natalie Schuterman!!!

Det dyraste jag har köpt:
Min lägenhet

Favoritprodukt på Systemet:
Bollinger

Favoritprodukt på Apoteket:
Allt m varningstriangeln

Bästa fyllekäket:
Kan inte käka när jag är full för då mår jag alltid lite lätt illa

Lyssnar på:
Musik

Bästa förfestmusiken:
Nån live-spelning med Paul van Dyk

Senast gnolade:
Soundtrack to my broken heart - Mario

Mitt sämsta köp någonsin:
Måste väl vara nåt av alla plagg som hänger i garderoben och som fortfarande har lapparna kvar...

Dansar helst till:
House, trance eller techno

Senaste impulsköp:
Ett par stövlar och två koftor

Senaste fyndet:
En svart klänning från Zara med lite Herve Leger-känsla

Senaste secondhandfyndet:
Har aldrig handlat något från second hand

Fulaste klädfärg:
Gult! (för det är fult)

I dvd:n:
Blade, min favvo

Användbar pryl:
Min Iphone som helt plötsligt blivit något jag bara inte kan leva utan

Mode jag aldrig vill se igen:
rätt mycket från 80-talet

Värsta huvudbonaden:
Truckerkeps!!!! finns det något fulare???

Bästa huvudbonaden:
Nån fin mössa

Favoritaccessoar:
Lite varierande, men för tillfället min fina ring från Thomas Sabo som jag fick av mina snälla föräldrar

Bil/Transportmedel:
SL eftersom att socialstyrelsen inte tycker att jag ska ha något körkort

Återvinner:
Inte alls

Hejar på:
Folk jag känner

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken:
Jag plockar fram min fina Iphone. Sätter på en bra låt och spelar nåt spel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback