All time high enligt Mia (igen)

Här kommer då en lite mer intressant läsning om Mias All time high:

Jag får nog börja med att be om ursäkt, jag har haft fullt upp med att fylla i mina ögonbryn med världens bästa penna så jag har inte hunnit skicka in min motivering. Nåväl, min all time high är helt klart ögonbrynspennan: Eye Brown Pencil / with brush från Isadora i färgen 23 "Cashmere". Utan denna penna kan jag inte leva, eller det kanske jag kan men jag skulle se ut som skit.

Jag har en fetish på ögonbryn, det är det absolut första jag kollar in och jag är ruggigt noga med mina egna. Jag föddes med formlösa buskar så jag noppar dessa hyffsat mycket för att sedan fylla i dom med ovan nämnda penna. Precis som Sarah så är jag alltid på jakt efter något bättre när det kommer till smink, oavsett om det gäller foundation, läppglans, maskara eller whatever så det säger ganska mycket att jag aldrig provat någon annan ögonbrynspenna, denna är nämligen perfekt.

Jag absolut hatar "för bruna" ögonbryn men den här pennan och sin grådaskiga färg blir helt perfekt när den kommer på, den funkar för såväl vitblonda Lollo om man är lätt på handen, som svarthåriga Sarah genom att trycka lite hårdare.

Att den lilla guldklimpen dessutom endast kostar 85 spänn gör ju inte saken sämre.

Och här kommer en bild på Mias ögonbryn för alla er som undrar hur dom ser ut. Mias ansikte får däremot stanna utanför den här bloggen. Hon har lite dåliga erfarenheter av bloggar... 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att läsa för jag är precis som Mia! Jag kan gå ut osminkad MEN jag måste ALLTID fylla i ögonbrynen (billigaste ansiktslyftet) och pennan är verkligen super!!

2009-10-31 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback