Recension, CORALista från Benefit

CORALista-rouget från Benefit var en av grejerna som fick följa med mig hem från Barcelona.

Först tyckte jag att färgen blev helt fel till min solbränna, men vart eftersom att solbrännan bleknat har rouget blivit bättre och bättre. Färgen är numera den där prefekta rosa nyansen som man applicerar på själva bullen på kinden och som gör att man bara ser ut som att man varit ute på en långpromenad i kylan. Den påminner lite om det kultförklarade rouget Orgasm från Nars minus det fula guldiga skimmret.

Precis som vanligt håller Benfit måttet och jag har hittat ett nytt litet guldkorn som jag undrar hur jag kunde leva utan. Den stora frågan är bara:

När fan ska Benefit börja säljas i Sverige?

Betyget blir en 5:a (toppen)

Kommentarer
Postat av: kerstin

Mycket bra fråga! Coralista är helt fantastiskt, det kan pigga upp en nästan när som helst!

Postat av: Mayaline

Nää nu är du orättvis, Orgasm som är så fint med sitt guldskimmer. Men Coralista ser onekligen spännande ut! Kan du inte visa upp det i nästa FOTD? :)

2009-10-14 @ 19:13:56
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: Make it Up

Kerstin: ja, verkligen =)



Mayaline: näe, jag har så himla svårt för allt som är skimrigt. tycker jag bara ser flottig ut i ansiktet av sådant :s Imorgon kommer en FOTD m CORALista =)

2009-10-14 @ 20:12:28
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback