Nattcreme, ja tack!

Läste någonstans att man skulle låta huden återhämta sig på natten genom att inte använda nattcreme för att den på något sätt gör att huden inte kan andas fritt. Jag är ju inte den som är den utan provar gärna allt åtminstonde en gång, så att man vet vad man snackar om. Sen finns det i och för sig vissa grejer man inte behöver prova, men det behöver vi ju inte gå in på här...

Att inte sova med nattcreme gör att min hud får panik och börjar överproducera fett som i sin tur gör att jag efter en vecka utan nattcreme har fem riktigt schyssta finnar på strategiska platser i ansiktet.

Behöver jag tala om att jag fortsättningsvis aldrig mer kommer gå och lägga mig utan nattcreme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback