Jakten på den perfekta Brun-Utan-Solen

Jag har länge varit på jakt efter den perfekta brun-utan-solen. Jag har provat allt från Lancôme till Dove, men inte direkt hittat någon favorit. Jag tycker helt enkelt inte att det blir någon färg eller så blir det fel färg.

Efter viss efterforskning på nätet hittade jag på 
StyleSearch dom här produkterna. Såg dom när jag var på Hälsomässan i dec. Dum som jag var köpte jag dom inte då, men dessto lyckligare blev jag nu när jag hittade dom på nätet. Så nu slog jag till och köpte en Moisture Tanned (en bodylotion med bus-effekt som gradvis byggs upp), en Spray Tanned (en bus i sprayform) och en Sugar Scrub (en sockerscrub).

Ska bli så spännande att testa. Kanske kan det här vara min nya favorit?


Kommentarer
Postat av: Rouge

Hoppas det blir bra! =D På mig försvinner alltid BUS fläckvis usch >_

Postat av: S

Oj, tråkigt. Vilka sorter har du provat?

2007-02-07 @ 21:20:50
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Rouge

haha, bara dior bronze och apotekets egna ;) så det är inte mycket.. men efter det där fläckvisförsvinnandet så blir man inte så motiverad hehe ;)

2007-02-07 @ 23:29:06
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback