I did it again and again...

Var inne en sväng på NK idag och precis som vanligt gled det ner något från Lancôme i påsen. Den här gången var det nya Sensuelle Summer som fick följa med mig hem. Det är Lancômes helt nya bodylotion med lätt brun-utan-sol effekt som kan användas dagligen för att få en fräsch färg. Recension utlovas som vanligt.

Liten uppdatering: Inkom önskemål om att få veta vad den kostade. Jag vet att jag brukar vara lite dålig på att skriva ut sånt. Tror det beror lite på att jag inte vill se hur mycket pengar jag lägger på skönhetsprodukter... Den här kostade i alla fall 295:-

image64

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kostade??? Sånt vill vi ju alltid veta såklart! :-)

2007-05-19 @ 21:30:47
Postat av: Mia

Den får jag nog kolla in iaf...:)

Postat av: MAKEitUP

Mia: Ja gör det... än så länge är jag super nöjd:)

2007-05-20 @ 21:41:33
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback