Fem favoriter just nu

Bjooti uppmanar alla att lista sina fem favoriter just nu. Självklart hakar jag på, så här kommer dom:
image133
Venom Gloss från DuWop - Helt klart mitt favvolippie. Har jag dessutom i två übersnygga nyanser nu.

HydrAction
från Dior - Fick en burk av Mia som hon inte tålde. Synd för henne, men toppen för mig som hittade en ny favvocreme. Perfekt konsistens. Går snabbt in i huden och doftar som en dröm. Vad mer kan en tjej önska sig?

Ögonfransböjare
från Shiseido - Ja, jag vet. Det är är fruktansvärt tjat om denna produkt, men kan man rå för att det är det bästa som någonsin uppfunnits.

Faux Cils
från YSL - Johan, helt otippat, var lite mer pålitlig än Mia vad det gäller taxfreebeställning. Kanske berodde det på att Johan inte var i Amsterdam. I vilket fall som helst har jag nu en sprillans ny favvomascara.

Be Delicious
från DKNY - Ju mer jag använder den dessto mer gillar jag den. Sen kanske man gillar den lite extra mycket för att någon söt som socker sa att man luktade gott i den...


Kommentarer
Postat av: EyeOnBeauty

Mmm, DuWop är underbara:)

Postat av: sanny

älskar den parfymen :)

2008-03-13 @ 15:07:49
URL: http://sannyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback