I Love

image137Det är kul när man återupptäcker produkter. Jag gör det ganska ofta. Förmodligen beror det på att jag har så fruktansvärt mycket grejer hemma och då glömmer man lätt bort att man har olika produkter. Häromdan väcktes på nytt min kärlek till Dermalogicas Multi Active Toner.

Jag har varit rätt lat och inte orkar använda något ansiktsvatten på ett tag, men så efter att jag fick influensan blev jag så äckligt torr i hela ansiktet. Då kom jag på att jag skulle spraya på lite av Dermalogicas ansiktsvatten och vips ett par dagar senare så var allt det torra som bortblåst och jag undrar varför jag inte använder detta lilla mirakel varje dag.


Kommentarer
Postat av: LipGloss Bitch

PRET-ty info: I nätverket anordnas nu ett gemensamt recensionstema, läs trådarna "Är ni med på att recensera på teman?" och "Vi kommer att recensera mascaror 30/3!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback