Nu kör vi

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här i bloggen pga allt jävla strul med min dator. Trodde det skulle bli bra nu när Stoffe fixat och trixat lite med den, men icke. Hoppas ni har överseende med att det inte blir så mycket roliga bilder eftersom att min jobbdator inte har Photoshop.

Jag tänkte i alla fall drag igång en Recensionskavalad. Har massor av produkter liggandes här hemma som bara väntar på att få sig ett omdömde. Först ut blir (efter önskemål av en av mina favoritbloggerskor
Sublim) Extra Length, mascara från Shiseido. Sen får ni gärna komma med önskemål om vilken produkt ni helst läser om:

Green Tea, cream deodorant från Elizabeth Arden
Facial brush
från Shiseido
NIVEA 
deodorant FRESH
Teint Innocence
från Chanel
NIVEA
deodorant DOUBLE EFFECT
Easy on the eyes
, ögonskuggor från id
Lait Corporel
, bodylotion från Biothem
Sensitive Cleansing milk
från Oriflame
Silky purifying cleansing cream & soap,
från Kanebo Sensai
Precision gentle eyemakeup remover
från Chanel


Kommentarer
Postat av: Sublim

Teint Innocence är jag extra nyfis på!

Och tack för komplimangen, du är en av mina favvobloggerskor också!:D

Postat av: Make it Up

Sublim: Tack, va glad jag blir. Recension kommer =)

2009-01-07 @ 23:02:19
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Therése

härlig blogg du har! läggs definitiv in på bloggkoll! Har förresten en tävling som du kanske är intresserad av på min blogg. En goodiebag med lite skönhetsgrejer som nagellack och glitter.

Välkommen in och tack för en härlig blogg!

2009-01-08 @ 13:36:54
URL: http://itsnotover.devote.se
Postat av: Rebecka

Jag skulle gärna vilja läsa om kanebo produkterna och facial brush från Shiseido =) Jätte bra blogg!! :D

2009-01-09 @ 19:13:09
Postat av: Make it Up

Therese: Kul att du gillar min blogg. Ska genast kika in hos dig =)



Rebecka: Din önskan är min lag. Recension kommer och roligt att du gillar min blogg. Sånt blir man glad för =)

2009-01-10 @ 22:09:58
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback