Flex WP, Lancôme

114245-4Ja, då var det dags att tillkännage min favoritmascara. Flex WP från Lancôme (såklart).

Jag använder ju som sagt var bara vattenfast mascara och efter att ha testat mig igenom halva markanden har jag kommit fram till att ovanstående produkt är överlägset bäst. Man får långa, tjocka och uppåtböjda fransar med bara ett par tag med borsten. Dessutom sitter den som berget (på mig i alla fall). Den stora fördelen med vattenfast mascara är att fransarna verkligen håller sig uppåtböjda, hela dagen. Betyg 6.

Ett litet bonustips är att först lägga ett lager Flex WP och sen därefter lägga ett lager Hypnose WP mascara (från Lancôme också såklart) för att få dom ultimata Party-ögonfransarna.

Kommentarer
Postat av: Annie

Håller med, vattenfast är överlägset! Hurdan är Flex WP som mascara? Förlängande/volym ovs... Själv gillar jag att kombinera diorshow vattenfast med icke vattenfast lancome l'extreme!

Postat av: sofia

ooh den kanske man ska testa! Vill också helst ha vattenfast eftersom att fransarna åker ner annars. Kruxet är bara att de är svåra att få bort :S Vad anävnder du för remover? Lägger till dig på favoriter i min blogg om de är ok ;)

2007-05-17 @ 16:54:38
URL: http://sofajas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback