Läppglans! (Biotherm Glossy Splash)

Då var det dags att tillkännage mitt favoritläppglans...

Jag har nog utan överdrift provat dom allra flesta läppglans som finns ute på marknaden. Ultra glossiga, läppstiftsliknande, glittriga, vårdande, "plumpande" osv. Det har inte varit lätt att ta fram bara en favorit, men det finns dock ett som sticker ut lite i mängden.

Biotherm Glossy Splash i färgen 420!

Vad är det då som gör denna till vinnaren?
Först och främst är det konstistensen. Den är exakt så som jag vill ha den. Inte för klibbig (så att det känns som klister på läpparna) och inte för lös (för då sitter den ju inte kvar). Färgen är i en helt perfekt rosa nyans som jämnar ut den egna läppfärgen och tack vare dom pyttesmå glitterpartiklarna (jag gillar inte för stora glitterpartiklar) ser läpparna lite plutigare ut. Ett stort plus får även doften som är fräscht melonig och den smarta penselapplikatorn.

Kommer väl inte direkt som en överaskning att betyget blir en 6:a.


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Vill tipsa om en bra hemsida bli medlem du också

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=31357


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback