Men hur nöjd är jag nu???

image38
Ursöta
Red Head skickade världens bästa Photoshop-manual till mig och nu har jag äntligen lyckats göra ett litet collage över produkterna jag har inhandlat idag (Loreals shampoo och inpackning för färgat hår och ett DuWop läppglans i färgen Lantanta)

Det blev en ny sväng förbi c/o Stockholm och alla var lika trevliga idag, men idag kostade mitt DuWop läppglans bara 229:- vilken var lite egendomligt. Sen tänkte jag att det kanske skulle vara bra att ha en shampoo och balsam för färgat hår så jag slog till på ett erbjudande som hade på Hair and Face i Pub-huset. 500 ml shampoo och 500 ml inpackning för bara 299:- Så nu ska jag snart starta min skönhetskväll, måste bara fixa lite i min lägenhet först.


Kommentarer
Postat av: Red Head

Nämen! Titta!! Vad glad jag blir!! Visst är det kul? Och nu kan man börja lattja lite med funktioner, färger och texter. Och riktigt bra inköp desssutom :)Färgar man håret är det väldigt viktigt att ha produkterna för det. Allra bäst är ju att ha ett leave-in balsam så man slipper extra ursköljningar. Massa Kramar!!

Postat av: nyans

Jag hamnar alltid på att impulsshoppa hårprodukter på Hair and Face! De har alltid något lockande specialerbjudande!

2007-04-02 @ 18:54:41
URL: http://nyans.blogsome.com
Postat av: S

Red Head: JA, det är riktigt kul nu när man har lite kläm på funktionerna iaf. Jag är verkligen jättenöjd med mina produkter. Recension utlovas.

Nyans: Ja, Hair and Face är livsfarligt! Kommer alltid därifrån med massor av saker jag undrar hur jag kunnat leva utan =D

2007-04-02 @ 22:44:54
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback