Min nya älskling

Nu har jag gått och kärat ner mig igen. Denna gång är föremålet för min förälskan en ansiktsmask. Ingen mindre än Dermalogicas MultiVitamin Power Recovery Masque (som flera av er redan gissat). Jag fick nys om produkten i Nyans fantastiskt utförliga Dermalogica recension. Har du inte läst den än. Gör det nu!
image50
Det är en ansiktsmask fullproppad med vitaminer som hjälper till att reparera och lugna huden och den är helt underbar. Det är faktiskt den första ansiktsmask jag verkligen kan känna göra nytta. Huden känns nästan overkligt mjuk och återfuktad flera dagar efteråt. Dessutom tog den helt bort min finne som hade ploppat upp på hakan efter ett par glas vin för mycket. Jag har bara hunnit använda masken tre gånger, men för varje gång jag använder den kan jag nästan känna hur min hudkvalité förbättras. Ett stort plus till förpackningen som är som en gammeldags tandkrämtub, vilket gör att man verkligen kan få ut det sista ur tuben. 

Den här masken gör alla andra masker helt överflödiga. Enda nackdelen är att den är rätt dyr, men det är ju lätt avhjälpt genom att beställa den via Strawberrynet. Där kostade den bara 330:-  Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Strawberrynet är beroendeframkallande och livsfarligt!

Den här produkten åker givetvis rakt in i favoriter med betyget 6 (favorit).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är den djuprengörande och drar ut svarta porer och sånt?

2007-04-18 @ 12:56:59
Postat av: Rouge

Åh, den låter ju helt perfekt för min torra hy! =D Har funderat på att köpa den faktiskt, men det har inte blivit av än bara! :O

Postat av: natalie

Coolt! Då köper jag den så snabbt som möjligt, om den tar bort små finnar så är det ju ett stort plus! :D

2007-04-18 @ 20:23:23
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com
Postat av: S

Anonym: den är inte direkt djuprengörande, utan jag skulle nog mer kalla den djupverkande.

Rouge: ja, jag tror den blir toppen till dig, din "torris"=D

Natalie: ja, som sagt var är den inte direkt rengörande, men finnen jag hade på hakan var i alla fall borta dan efter att jag hade applicerat masken och då var den ändå en precis uppkommen finne :)

2007-04-18 @ 22:46:04
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: nyans

Att den tar bort finnar har jag också misstänkt. Egentligen ska den ju inte fungera mot finnar men har flera gånger märkt att finnarna krymper/ försvinner när man använder masken! Kanske inte är bara inbillning trots allt!

2007-04-20 @ 10:11:10
URL: http://nyans.blogsome.com
Postat av: Elin

Jag vill tipsa om http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ de har Dermalogica ännu billigare än jordgubben och så slipper man åka på tull (inom EU) :)

2007-10-13 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback