Traumatiserad!

image54

Idag har allting varit upp och ner. Började med att min chef (som jag diggar som fan) har sagt upp sig! Sjukt tråkigt!!! Så för att trösta mig lite var jag förbi Nalgar.com butiken och handlade lite handcreme och ett nagellack. Allting från Creative.

Det blev tre stycken handcremer i dofterna Black Cherry & Nutmeg, Mango Coconut och Pear & Dandelion. Nagellacket köpte jag i färgen Beau som är en ljust vitrosa färg som förhoppningvis kommer göra mina naglar superfräscha. Nagellacket från Essie i färgen Fed Up gjorde ju tyvärr bara mina nalger nikotingula. Inte snyggt!

Men näste gång jag ska köpa handcremer kommer jag att beställa dom från den trevliga sidan 
Nails Body Beauty för där var dom 10:- billigare och dom skickar dessutom ut allting fraktfritt.

Givetvis kommer recensioner på allt.

Kommentarer
Postat av: Rouge

Usch, vad jobbigt! =/ Men kul med shopping i alla fall, för mig blir det nog lite strawberrynet ikväll tror jag! ;)

Postat av: MAKEitUP

Ja, shopping kan det aldrig bli för mkt av. Blir nog Strawberrynet för mig i veckan också :)

2007-04-25 @ 22:05:55
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback