Nyshoppat

Under tiden jag har varit "hemlös" har jag givetvis varit tvungen att trösa mig med lite shopping, så nu kan jag stoltsera med följande: ett läppglans från ID (175:- tror jag), ett läppstift/glans från Vincent Longo (225:-), ett nagellack fån Essie (110:-) och en bronzinggelé från Laura Mercier (350:-).

image86
Nu var väl kanske inte läppglans något jag var i akut behov av, men jag kunde bara inte låta bli. Glanset från ID är korallrött, men lite guld skimmer (Allure) och läppstiftet/glanset från Vincent Longo är i en beigeglansig färg (Sweet Samba) som på mina läppar blir den där perfekta "nude-färgen". Bronzinggelén från Laura Mercier var däremot något som jag letat efter ett bra tag. Min absoluta favvo Star Bronzer från Lancôme har ju tyvärr Lancôme beslutat sig för att inte sälja mer, så jag har letat med ljus och lykta efter en värdig ersättare och nu tror jag att jag äntligen funnit den. Essie-lacket är i färgen Mod Squad och passar perfekt till min kommande solbränna.
Fullständiga recensioner utlovas!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka köp! Nu vill jag också handla. Läppstiftet/glanset från Vincent Longo lockar.
*iiihhhii*

Postat av: Linlin

Essie-lacket ser riktigt härligt ut!!

2007-08-07 @ 20:23:27
URL: http://spegelbilder.blogspot.com/
Postat av: MAKEitUP

Mia: Ja, kööööp!!! Det är så galet snyggt att jag smäller av :)
Linlin: Det är verkligen härligt också:)

2007-08-07 @ 22:26:27
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback